РАЕС з висоти пташиного польоту очима учасників Ядерної школи

21 березня 2019, 14:47 | Новини

Учасники ЯШ на куполі реакторного відділення бл.№ 3На Рівненській АЕС з ініціативи генерального директора Павла Павлишина та за підтримки Українського ядерного товариства (УкрЯТ)  функціонує молодіжно-освітній проект «Ядерна школа РАЕС». Завершальним етапом програми стала екскурсія учасників на купол реакторного відділення енергоблоку №3 (ВВЕР-1000) та на бризкальні басейни блоків-мільйонників Рівненської електростанції.

Від початку проекту «Ядерна школа РАЕС» об’єднала разом учнів загальноосвітніх закладів та професійно-технічного училища міста-супутника й населених пунктів зони спостереження підприємства. У ході ознайомчого проекту молодь поринула в історію будівництва РАЕС таДітям демонструють бризкальні басейни блоків-мільйонників міста-супутника, прослухала курс лекцій від інструкторів навчально-тренувального центру та досвідчених атомників РАЕС. Також кожен учасник пройшов психофізіологічне обстеження, необхідне для персоналу, який працює на промисловому майданчику. Найбільш насиченим стало одноденне стажування на виробництві, під час якого учні провели повноцінний трудовий день пліч-о-пліч з провідними фахівцями підприємства, зокрема й його топ-менеджментом.

Спершу учні побували на бризкальному басейні блоків-мільйонників РАЕС. Заступник начальника з реконструкції та ремонту гідротехнічного цеху підприємства Микола Романюк докладно розповів дітям про призначення інженерної конструкції, особливості її експлуатації.

ДлБогдана Кухтая Богдани Кухти, школярки з міста-супутника РАЕС, яка за власним бажанням відвідує заняття спільно з учнями училища, екскурсія була не лише пізнавальною, але й мальовничою. Дівчина зізнається, що позитивних вражень вистачить ще надовго.

Найсміливішим учасникам Ядерної школи пощастило отримати незабутній досвід в рамках освітнього проекту. Вони  побували на куполі реакторного відділення енергоблоку №3 (ВВЕР-1000). Начальник відділу налагоджування та випробувань локалізуючих систем безпеки служби налагоджування та випробування устаткування Павло Бовгар й провідний інженер управління реактором РЦ-2 РАЕС Дмитро Дмитручина доступно розповіли учням про відмінність типів реакторів ВВЕР-440 та ВВЕР-1000, а також про механізми, що розміщенні на покрівлі та їх призначення.

Влбризкальні басейни блоків №3, №4адислав Тишко, учень 3 курсу ПТУ РАЕС, зізнається: «Екскурсія на купол реактора справила незабутнє враження, особливо вигляд проммайданчика підприємства з висоти. У ході проекту «Ядерна школа РАЕС» мені випала нагода стажуватись у начальника цеху з ремонту електротехнічного устаткування. Участь у проекті допомогла визначитись з напрямком майбутньої професії. Після закінчення навчання бажаю стати частиною колективу рівненських атомників, зокрема електроцеху РАЕС».

Найбільший захват у екскурсантів викликала панорама, що відкрилась із 64-метрової висоти, де розміщений купол реакторного відділення. Дмитро ППавло Бовгар демонструє дітям механізми, розміщені на куполі реакторного відділення бл.№3илипчук, учень ПТУ, відзначив, що масштаби РАЕС грандіозні, крім того, він давно очікував на цю екскурсію, аби відкрити для себе проммайданчик з нового ракурсу.

Організатори «Ядерної школи РАЕС» та адміністрація підприємства сподіваються, що отриманий дітьми досвід обов’язково залишить свій відбиток у серцях молодого покоління й допоможе визначитись з професійним спрямуванням молоді.

СТАНОМ НА
--.--.---- --:--:--

Енергоблок №1 МВт
Енергоблок №2 МВт
Енергоблок №3 МВт
Енергоблок №4 МВт
Сумарне навантаження МВт
Пром. майданчик мкЗв/г
м. Вараш мкЗв/г
Температура повітря °С
Вітер
Швидкість вітру м/с
Вологість %
Атмосферний тиск мм рт.ст
Тип погоди

Помітили помилку в тексті?
Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter



Показники <div class='headline_ua'>Останні додані матеріали</div> Анонси подій